شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

با شوهر غيرتي و بد دل چگونه برخورد كنيم ؟

۵۰ بازديد

 با شوهر غيرتي و بد دل چگونه برخورد كنيم ؟|مركز مشاوره آنلاين

بسياري از زنان از تعصب و اشتياق بيش از حد همسرانشان شكايت دارند. در واقع  اين اشتياق بيش از حد مي تواند باعث نااميدي و شكنجه در زندگي عادي شود. با ما در مركز مشاوره آنلاين گپچه همراه باشيد تا در مورد نحوه برخورد با اين موضوع بحث كنيم.

چگونه با يك شوهر غيرتي و متعصب رفتار كنيم؟

نحوه برخورد با متعصبان موضوع بحث ماست. غيرت يك ويژگي ذاتي بين زن و مرد است و هيچ تفاوتي بين غيرت زن و مرد وجود ندارد. برخي از افراد غيرت را بد معنا مي كنند كه اين امر مي تواند باعث آزارهمسران و بستگان را شود.

غيرت يك مرد به همسر و فرزندانش امري ذاتي و ضروريست و در واقع از اعتقادات و تعهدات او ناشي مي شود و تا زماني كه افراطي نباشد بخشي از ساختار مسئوليت مرد است.

زنان همچنين طالب غيرت مردان خود هستند وازهمسرانشان نسبت به وضعيت خود حساس باشند. اصولاً زنان از مرداني كه  نسبت به نحوه لباس و پوشش آنها بي تفاوت باشند نارضي اند.

زنان بدون شك اين حساسيت مردان را نوعي عشق ، علاقه و حمايت مي دانند و اگر به افراط و تفريط بپردازد ، محكوم به بدگماني افراطي مي شود.

به تعبيري مى‌ توان چنين گفت: حد و حدود غيرت تا جايى است كه از روى بدگمانى و همراه با سخت ‌گيرى افراطي نباشد ، مخصوصا براى كسانى كه خود اهل مراقبت‌ اند.

بسيارى از همسران حريم خويش را ميدانند و رعايت مى كنند و در اين صورت حساسيت نشان دادن بيشتر آثار منفى به دنبال خواهد داشت.

خصوصيات مردان متعصب

تعصب عبارت از نظر يا عقيده مطلوب يا نامطلوب و محبت يا نفرت نسبت به چيزي يا يك شخص است كه معمولاً  فرد را از تفكر منطقي درباره آن چيز يا شخص باز مي دارد.

مردان متعصب ، همه افراد متعلق به گروه هاي ديگر از جمله اجتماعي، مذهبي، جنسي، نژادي و غيره را به عنوان افراد پايين تر از خويش طبقه بندي مي كند و با آنان بر اساس اين انگيزش رفتار مي كند.

رفتار فرد متعصب نسبت به ديگران رنگ دشمني پيدا مي كند ولي در مورد خودش يك حالت خود شيفتگي يا عشق به خود داشته و خطاهاي خود را موجه ميداند و در انتقاد از رفتار و خطاهاي ديگران زياده روي مي كند.

عواطف و احساسات همراه با تعصب كه از بي تفاوتي تا كينه ورزي تلخ و خشونت بار مي تواند در تغيير باشد، از ديگر عوامل تشكيل دهنده تعصب مي باشد.

اعتقادات معين درباره رفتار با كساني كه تعصب عليه آنان به كار رفته است را از ديگر ويژگي‌هاي اين افراد است. اين رفتار به يكي از سه حالت بي تفاوتي نسبت به آنان، جلوگيري از هرگونه نقش فعال و تعقيب و آزار آن ها، يا تركيبي از سه حالت بروز مي كند.

كودك خيلي زود از تفاوت‌ هاي بين افراد آگاه مي شود، اما اين آگاهي از تفاوت ها به خودي خود هرگز به معناي داشتن تعصب نيست. تنها هنگامي كه فرد از نگرش‌هاي اجتماعي نسبت به اين تفاوت‌ ها آگاه مي‌شود و براي پذيرش نگرش‌هاي اجتماعي تحت فشار قرار مي گيرد، تعصب به وجود مي آيد در حالي كه رفتار تعصب آميز بعد از آن رخ مي دهد.

 

آموزش نحوه رفتار با شوهر متعصب و غيرتي

زن مي‌ تواند يك بار وقتي حال هر دو خوب بود بيرون از منزل با او در اين باره گفتگو كند و محترمانه و به دور از هيجان از خودش دفاع كند در «هفت هشت كلمه يا نهايت دو سه جمله ! نه يك سخنراني انقلابي وطولاني»

در آن چند كلمه با ادبيات خودش شبيه به اين را بگويد: «من پاك و مومن و عفيفم. غيرت تو را مي‌ پسندم و برخي كنترل ها را (اگر بدبيني اش غيرمستقيم است) و يا سوءظن هاي تو را (اگر واضح تهمت زده) را اهانت بزرگي به خودم تلقي مي‌كنم.

اما بروز خشم فقط حال ما را بدتر مي‌كند و گره را محكم ترميكند. تو را دوست دارم. تو حق داري و مي‌تواني از من در مورد برنامه هايم سوال كني. اما انتظار دارم دقت كني اين پرسش ها پليس بازي نشود. من و تو هم ديگر را دوست داريم و بايد مراقب تصويرِ محبوب خود، در ذهن هم ديگر باشيم.»

مهم ترين عملكرد زن در نحوه برخورد با شوهر غيرتي ايجاد حس حمايت، اطمينان و امنيت به همسرش است. عبادت هايش را مخفي نكند بگذارد شوهر او را مكرر در حال نماز و دعا ببيند. اين رياء نيست، او غريبه نيست.

زن مراعات  ومراقب رفتار با نامحرم را بيش از پيش در دستور كار خود قرار دهد. بهبود نوع پوشش ، حجاب و كنترل برخي از عادات و آداب و رسوم خانوادگي موثر است. پوشش ظاهري و طريقه ي آداب و معاشرتش با ديگران به ويژه آقايان را با دقت و بدون هيچ گونه سوء تعبيري انجام دهد.

داشتن صفحه در فيس بوك، چت و پيامك بازي در هر نوعش با هر كسي  مخرب اين اطمينان است.

زن مخفي كاري نكند و در مسير اطمينان سازي، شفاف سازي حركت كند. او را در جريان كارهاي عادي روزانه  خود بگذارد و

نه به عنوان گزارش دادن بلكه به عناوين مختلف از اينكه “چون مي دونم نگرانم ميشي” و “راستي مي دوني كه امروز بايد برم دكتر و...كه مهم ترين واصل موضوع” اجازه گرفتن از شوهر”است.

دوري از بحث و جدل و توجه به موضوعات عاطفي و … براي بهترين نحوه رفتار با شوهر متعصب و سختگير.

تمام اين امور بايد با آرامش، صبر و مهرباني انجام شود تا لايه هاي شك و ترديد به مرور از ذهن همسرتان پاك شود.

با وجود آنكه بد گماني بيماري است كه سبب آزار طرفين يك رابطه مي شود اما مي توان با كسب مهارت هاي كلامي و رفتاري ، همچون بالا بردن توان تحمل ابهام و محبت ورزي اين اكسير جادويي خلقت تا حد زيادي از پيشگيري اين بيماري و حتي درمان آن پيش رفت.

در اين بين چيزي كه مهم است اين است كه طرفين در وهله اول باور بر بدگماني خود داشته باشند و در وهله بعد خواهان تغيير در رفتار خود باشند و با به كار گيري مهارت هاي مختلف و كمك از مشاوره آنلاين  و زوج درمانگر در صدد بهبود رابطه ميان خود و طرف مقابلشان باشند.

شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر با مشاورين و متخصصان مجرب ما در مركز مشاوره آنلاين گپچه  در تماس باشيد.

منبع:گپچه

 

 

مكالمه زبان

۴۸ بازديد

مكالمه زبان

هدف از يادگيري هر زباني ارتباط برقرار كردن است. خيلي‌ها معتقدند بايد مدتي طولاني مطالعه كرد و بعد وارد مرحله مكالمه يا speaking شد. اين تفكر كاملاً اشتباه است. در مكالمه زبان شما ياد مي‌گيريد چطور در سريع‌ترين زمان ممكن به زبان ديگر حرف بزنيد. روش كار به اين صورت است كه با توجه به سطح زبان شما ساختارهاي ضروري براي برقراري ارتباط به زبان دلخواهتان را خواهيد آموخت. با روشي كه در اين مكالمات تلفني با شما كار مي‌شود، يادگيري اين ساختارهاي ضروري، حتي اگر مبتدي هم باشيد، در طي مدتي كوتاهي امكان پذير خواهد بوداين يعني در سريعترين زمان ممكن مي‌توانيد به هر زباني صحبت كنيد.


از مكالمه زبان مي ترسيد؟

ويل اسميت ميگه:

God placed the best things in life on the other side of fear

خداوند بهترين چيزهاي زندگي رو اون طرف ترس قرار داده.

پس نترسيد و از مكالمتون لذت ببريد.

 

معرفي گروه مكالمه زبان

يادگيري زبان مانند وارد شدن به جهاني جديد و شگفت انگيز است، البته همانقدر كه جذاب است سخت هم به نظر مي رسد، به همين سبب هم در بخش زبان آرموو مكالمات زبان را برگزيديم كه از طريق آن مي توان به ساده ترين و تاثير گذارترين شيوه ممكن به هدف نهايي يعني يادگيري زبان دست يافت، زير گروه هاي مكالمه زبان آرموو شامل موارد زير است:

 

زير گروه هاي گروه مكالمه زبان

  • مكالمه زبان انگيسي
  • مكالمه زبان تركي استانبولي[به زودي]
  • مكالمه زبان فرانسه[به زودي]
  • مكالمه زبان آلماني[به زودي]
  • مكالمه زبان اسپانيايي[به زودي]
  • مكالمه زبان عربي[به زودي]

 

 

mk73_s20.png

مشاور مكالمه زبان كيست؟

اين مشاوران از ميان اساتيد مجرب تمامي زباني انتخاب گرديده اند تا به شما مهارت مكالمه زبان در دنياي واقعي را بياموزند . اين مشاوران با سبب كسب سالها تجربه و دانش اندوزي در مقاطع مختلف دريافته اند كه صرف حفظ كردن كلمات و انجام تمرين هاي كتاب هاي درسي براي يادگيري زبان كافي نيست، مشاوران مكالمه تلفني زبان به شما مي آموزند كه چطور راحت و روان صحبت كنيد و بسته به نوع نياز شما به يادگيري زبان هدفتان، مكالمات و محاورات روزمره و هدفدار و به اصطلاح كار راه بنداز را با شما خواهند داشت، اين مشاوران در همان جلسه نخستين مكالمه سطح شما را محك زده و بر همين مبنا گام به گام برنامه ريزي مي نمايند تا به صورتي نامحسوس شما را به تبديل به يك انگليسي زبان، تركي زبان يا زبان مطبوع خودتان مبدل سازند.

 

ندونستن انگليسي با بيسوادي فرقي نداره، چطوري راحت مكالمه كنم؟

مكالمه زبان انگليسي

تا چند سال پيش استفاده از كامپيوتر به عنوان يك مهارت به قدري حياتي بود كه اگر نمي تونستي باهاش كاري كني انگ بي سوادي بهت زده ميشد، اما اين موضوع ديگه به عنوان يه چالش براي عصري كه در اون قرار داريم نيست، مهارت آموزي به حوزه هاي بيشتري رسوخ كرده و براي رشد و موندن در دنياي كسب و كار، زندگي، مهاجرت، كسب درآمد حداقل زباني كه بايد از اون اطلاع داشته باشيد انگليسيه، مطمنا همه به نوعي به دنبال مكالمه با اين زبان هستيم البته عده اي هم كاملا تخصصي به اين زبان نياز دارند براي همين هم مكالمه زبان ميتونه بهترين گزينه براي يادگيري مطرح باشه چون در هر سطحي كه به اين زبان مادر نياز داريد سطح بندي شده، باهاتون كار ميشه و در نهايت شمارو به زبان آموزي خبره تبديل ميكنه.

 

 

چه كساني مكالمه تلفني زبان را انتخاب مي كنند؟

اگر احساس مي‌كنيد كه برخلاف مهارت‌هاي خواندن و نوشتن، مهارت‌هاي گفتاري و شنيداري شما هنوز در سطح بسيار ضعيفي قرار دارد.

اگر از برقراري ارتباط به زبان بيگانه با ديگران احساس ترس و واهمه مي‌كنيد.

اگر از روش هاي خسته كننده‌اي كه در كلاس‌هاي تدريس زبان استفاده مي‌شود، خسته شده‌ايد.

اگر بدنبال روشي جذاب و شاد براي يادگيري زبان هستيد.

اگر بدنبال ادامه تحصيل در دانشگاه هاي معتبر هستيد و احتياج داريد كه نمره‌ي خوبي در آزمون تافل يا آيلتس كسب نماييد.

اگر به دنبال راه اندازي كسب و كاري جديد در كشوري ديگر هستيد و نيازمند كسب مهارت‌هاي ارتباطي و رهبري هستيد.

اگر مي‌خواهيد علاوه بر زبان ، مهارت‌هاي كسب و كار و مديريت خود را نيز ارتقا بخشيد.

مشكلات شايع بين زبان آموزان از زبان خودشان:

?- من مطمئنم اگه يه نفر كنارم بود كه به يه زبان ديگه صحبت كنه خيلي زود ياد ميگرفتم

من عربي دوره دبيرستانم خوب بود…حس ميكردم خيلي تو عربي قوي ام??

اما عراق كه رفتم فهميدم اصلا هيچي از عربي نميدونم

?- من مدت زياديه كه زبان رو شروع كردم??

ميرم دوره‌ها مختلف رو ميبينم هنگ ميكنم

اصلا تموم شدني نيستن!!مخصوصا مني كه زبانم ضعيفه!!

هر درسي يه هفته بخواد طول بكشه تموم نميشه كه؟؟

تا كجا بخونم تا چند وقت بخونم ميتونم بگم زبانم قوي شده

?- من دانشجوي رشته‌ي روانشناسي در مقطع كارشناسي هستم.

دوره ي دبيرستان و راهنمايي مشكل زيادي در درس زبان نداشتم و نمرات خوبي هم ميگرفتم،

اما از وقتي وارد دانشگاه شدم و متاسفانه درس زبان رو نتونستم پاس كنم شديدا به فكر افتادم.

تازه اين درس زبان عمومي بود و من حالا از گرفتن دروس متون روانشناسي به زبان انگليسي فراريم و حس ميكنم هيچوقت نميتونم پاسشون كنم!!

هم چنين فرصت رفتن به آموزشگاه هاي زبان رو هم ندارم

به دليل فعاليت هايي كه به عهده دارم اصلا نميتونم وقت زيادي صرف اين كار كنم.

?- ماجراي من هم تقريبا مثل بقيه آدمايي هست كه تلاش كردن زبان ياد بگيرن و متاسفانه موفق نشدن.

كلاس زياد رفتم ،كتاب زياد خريدم اما همه رو نصفه كاره رها كردم.

يادگيري زبان انگليسي جز اهداف من هست.

درواقع كلا آشنايي با زبانهاي خارجي و فرهنگهاي متفاوت جزعلاقمندي‌هاي منه .

كاملا به اين مساله واقفم كه جهت پيشرفت در كارم نياز به ياد گيري زبان انگليسي دارم.

بخاطر مشغله كاري زياد توانايي تمركز كردن روي مطالب علمي سنگين رو ندارم.

به اين نتيجه هم رسيدم كه كلاس رفتن اصلا براي من مفيد نيست و من بايد زبان انگليسي رو خودم ياد بگيرم.

اين مشكلات براتون آشنا نبود؟

خودتون چند بار باهاش درگير بودين ؟

ما تمامي مشكلات شما را كه در اين كامنت‌ها ديده و بررسي كرده ايم، البته قبل از راه‌اندازي آرمو خودمان هم با اين مشكلات دست به گريان بوده‌ايم به همين علت پيشنهاد مي‌كنيم از مشاور مكالمه ما استفاده نمائيد .

راستي مشكلات خودتون رو براي ما ارسال كنيد تا با مشاورانمان در ميان بگذاريم، ما هر روز به دنبال يافتن راهي براي ارائه بهترين خدمات براساس نيازهاي شمائيم….


 

 

مزاياي مكالمه تلفني زبان چيست؟

استفاده از زمان هاي مرده

ريختن خجالت

همه‌جا، همه‌وقت

مديريت زمان و كنترل اضطراب

سرعت در يادگيري

پيشرفت ناخودآگاه

تقويت مهارت شنيداري

خلاصي از انفعال

تمركز بر اهداف

يادتون نره يادگيري گرامر زبان براي اغلبمون در حد همون دانسته‌هاي مدرسه كفايت مي‌كنه، ولي محاوره و درك مطلبه كه رمز موفقيته و هنوز چالش خيلي‌هامونه، پس گوشي رو برداريد و هر چي دل تنگتون ميخواد بگين.

 

 

از كجا بفهمم مكالمه زبان برام مفيد هست؟

سمعي هستيد يا بصري؟

اين سوالي است كه جواب آن براي زبان آموزان مهم است، اگر نمي دانيد چطور بايد به جواب اين سوال برسيد با پاسخ دادن به اين سوالات كمكتان مي كنم.

برايتان خواندن كتاب آسانتر است يا گوش دادن به پادكست؟

عموما كتاب هاي صوتي گوش مي دهيد يا كاغذي مي خوانيد ؟

گوش فرا دادن به فايل صوتي يا خواندن نوشته كداميك عموما با حواس پرتي همراه است ؟

اگر در ميان سوالات بالا بيشتر به سمت خواندن كتاب يا مقالات كاغذي يا فايل هاي مكتوب علاقمند بوديد شما بصري هستيد و اگر بالعكس گوش دادن به فايل هاي صوتي و پادكست ها يا كتاب هاي صوتي را انتخاب مي نمائيد، شما در دسته افراد سمعي قرار داريد يعني استفاده از شنوايي برايتان آسانتر از بكارگيري حس بينايي است.

خب حال به سراغ اين مي رويم كه چرا دانستن جواب اين سئوال براي يك زبان آموز اهميت دارد؟  قسمت عمده اي ازمهارت هاي زبان آموزي به دانستن لهجه و اسپل صحيح لغات و آهنگ كلمات بستگي دارد، ناآشنايي با اين آواها صرف نظر از اينكه مخاطب شما را آزار مي دهد، در مواقعي موجب مي گردد با اداي ناصحيح كلمات معني ديگري از آن استنباط گردد، پس به عنوان يك زبان آموز بصري بايد بر روي مهارت هاي سمعي خود كار كنيد، نياز به كمي تغيير داريد، قدم به قدم خود را به سمت استفاده ازحس شنواييتان  هدايت نمائيد.

 

آيا شما هم با سناريوي پر تكرار خسته شدن از يادگيري زبان مواجه شده ايد؟

شايد شما هم تجربه بارها و بارها يادگيري ناكام زبان داشته باشيد يا جزو اون دسته از افرادي باشيد كه در مدرسه نمرات زبان عالي داشتيد ولي الان مي‌بينيد كه خيلي ضعيف هستيد، ريشه اين مشكل را در چند پاراگراف گرد آورده‌ايم:

فرار بودن!!!

اولين حقيقت تلخي كه يك زبان آموز با اون مواجه ميشه فرار بودن زبان دوم هست به اين معني كه شما هر قدر هم كه به زبان دوم مسلط باشيد اگر از از فضاي مكالمه و محاوره دور باشيد اون زبان را فراموش مي‌كنيد، يكي از دوستان من با نمرات عالي ليسانس فرانسه اش رو از يكي دانشگاه هاي معتبر گرفته، الان پس از چند سال دوري از فضاي مكالمه و محاوره، همه چيو فراموش كرده، به همين خاطر بايد در مكالمه هر زباني مداومت داشته باشيد.

براي اغلب ما Speaking يا همون مكالمه، غول مرحله آخره كه هميشه شكستمون ميده، پرتمون ميكنه به مرحله اول يعني چي؟ يعني دست كشيدن و خسته شدن از يادگيري زبان

تا شما خودتون رو به چالش نكشيد، ذهن شما خلاقيت به خرج نميده، همونجور تنبل مي مونه و شما هيچ پيشرفتي نمي‌كنيدحالا اگه يه انگليسي زبان يا فرانسوي زبان رو تو ايران نمي تونين پيدا كنين لااقل با مكالمه آنلاين خودتونو به چالش بكشيد


 

 

 

چطوري ميشه با مكالمه زبان مطالب رو راحت تر ياد بگيرم؟

حواس پرتي ممنوع

هر چقدر هم به يك زبان‌آموز بگويند كه سعي كن حواست پرت نشود فايده اي ندارد، چون واقعا دست خودش نيست و حواسش ناخواسته پرت مي‌شود چه بسا با اين تاكيد او را از يادگيري فراري هم مي‌كنيد، اين بايد و نبايدها از كودكي با او بوده، يادگيري هر چيزي به ويژه زبان‌هاي دشوار با گارد ذهني مواجه مي‌گردد به همين جهت بهترين راه، درگيري شما به صورت گفتاري، شنيداري در فرآيند يادگيري است، شما بايد در يك فرآيند درگير باشيد كسي كه بيرون از رينگ تنها به ميت و كيسه بوكس مشت ميزند بوكسور خوبي نمي‌شود ولي كسي كه پا به رينگ مي‌گذارد و مبارزه مي‌كند در نهايت يك مبارز واقعي مي‌گردد، به عنوان بهترين توصيه مي‌توانم بگويم، با هر كسي كه سر راهتان سبز شد و پتانسيل اين را داشت كه پارتنر زبانتان شود گفتگو كنيد ! زيرا گفتگو شما را به شدت درگير خود مي‌كند.

يكي از استادان من براي تقويت زبان فرزندانش توريست‌ها را به خانه خود دعوت مي‌كرد، اكنون فرزندانش انگليسي را با لهجه آمريكايي مانند زبان مادريشان صحبت مي‌كنند ، تمركز بدون شك يكي از مهم‌ترين فاكتورها براي موفقيت در زبان است.

 

 ما در آرموو خدمات مكالمه‌اي مهيجي براساس علايقتان تدارك ديده‌ايم، زيرا مي‌دانيم هيچ امري به اندازه حركت به سمت علايق، هوش و حواس ما را به خود معطوف نمي‌كند.

 

 

هزينه مكالمه تلفني زبان

هزينه مكالمات زبان آرموو از قرار دقيقه اي ???? تومان است كه در مقايسه با شيوه هاي مرسوم يادگيري كه اغلب پرهزينه، زمان بر و فاقد تاثير گذاري لازم است و عموما زبان آموزان را از يادگيري زبان منصرف مي سازد، مكالمات آنلاين از جميع جهات تاثير گذارتر و موفق تر و البته مقرون به صرفه تر است.

 

محدود كردن زبان براي من همانند محدود كردن جهانم است. لودويگ ويتگنشاين.

(اين نقل قول براي زبان آموزان مي تونه بسيار حياتي باشه چرا كه در زبان دوم ممكنه واژگاني وجود داشته باشه كه موضوعي رو فقط بشه با اون زبان بيان كرد و در زبان اول قادر به انجامش نباشيد در نتيجه محدود شدن به يك زبان، جهان شما رو محدود خواهد كرد.)

 

And finally، ماموريت ما در مكالمه زبان آرموو

ما در آرموو با توجه به نياز مبرم زبان آموزان به ابزاري براي يادگيري زبان در بازده زماني كوتاه، تلاش داشته ايم با بهره از پيشرفته ترين ابزار كه همان گفتگو و مكالمه متقابل است اين نياز را مرتفع سازيم، اگرچه در نگاه اول ممكن است اين شيوه بسيار ساده به نظر آيد ولي براساس تحقيقات و مراحلي يادگيري زبان كه به تفضيل برايتان آورده ايم مهم ترين اصل يادگيري هر زباني درگير بودن و چالش يرانگيز بودن آن است به همين لحاظ اين شيوه كارآمدترين شيوه حال حاضر است .

آنچه ما در آرموو برايتان آرزومنديم در چند عبارت خلاصه مي‌‌كنيم:

  • اميدواريم خودتون رو بهتر بشناسيد
  • جهانتون رو محدود نكنيد
  • درك متفاوتي از جهانتون داشته باشيد
  • يادگيري رو فتح كنيد
  • روحي ثانوي بسازيد
  • به قلب بومي زبان‌ها نفود كنيد
  • ايده هاتون رو كامل كنيد
  • افكارتون رو شكل بديد
  • بنايي به شهر زبان اضافه كنيد
  • در آخر تا جايي كه ممكنه از زبان لذت ببريد

همه‌ي اينها با يادگيري زبان ممكنه. پس با عشق به يادگيري زبانتون ادامه بديد و از فوايدش بهره‌مند بشيد.

راه هاي ارتباط با مشاور گفتگوي آنلاين زبان آرموو عبارت است از:

 

 

منبع: https://www.armoo.co/conversation/

 

نحوه بدست آوردن درآمد دلاري

۴۸ بازديد

نحوه بدست آوردن درآمد دلاري

 

 ورزش روزانه فانتزي يا DFS

DFS جديدترين بازي هايي است كه كساني كه به صورت حرفه اي شرط بندي ميكنند، از اين راه مي توانند به كسب درآمد خوبي دست پيدا كنند. روش كار و كسب درآمد از طريق بازي هاي فانتزي روزانه به اين صورت است كه براي ورود به مسابقات و رقابت با ساير بازيكنان، شما هزينه ورودي را تنها بايد پرداخت كنيد و هدف كه رسيدن به بيشترين امتياز است را به دست بياوريد و به بالاترين امتياز در مسابقات برسيد!

 طبق تحقيقاتي كه در سال 2015 انجام شد، مشخص شده كه 1.3? از بازيكنان بيس بال فانتزي روزانه 91? از سودهاي كل كازينوهاي آنلاين را به خود اختصاص داده اند!

 پوكر

پوكر مدت هاست كه به عنوان يك بازي پر سود براي كسب درآمد انجام ميشود. البته اين بازي شايد براي بسياري از افراد بازي سخت و پيچيده با قوانين و استراتژي هاي پيچيده اي باشد. ولي اگر شما با كمي تجربه و مطالعه مي توانيد خيلي بيشتر از آن چه كه تصور كنيد مي توانيد به درآمد.

 شايد باورش براي شما غير قابل باور باشد ولي اين روزها بازيكنان حرفه اي پوكر چيزي بين 40 تا 100 هزار دلار در سال كسب درآمد دارند!

پيش بيني ورزشي

يكي ديگر از روش هايي كه با استفاده از آن مي توانيد به كسب درآمد خوب و قابل توجهي دست پيدا كنيد شرط بندي هاي ورزشي است! نكته خوب در مورد شرط بندي هاي ورزشي اين است كه سايت هاي ورزشي فقط 10? از سودي كه شما به دست مي آوريد را از شما كسر مي كنند.

تنها نكته اي كه در مورد پيش بيني هاي ورزشي بايد رعايت كنيد و به آن پايبند باشيد اين است كه شما بايد تنها به خوبي استراتژي ها را بدانيد و به خوبي رويكرد تيم ها را برسي كنيد و هميشه اخرين اخبار در مورد بازي هاي و تيم هاي منتخب خود را بدانيد.

پيش بيني هاي ورزشي آپشن هاي خيلي زيادي دارند و حتي مي توانيد در حين بازي هم شرط بندي خود را انجام دهيد و شانس خود را براي پيروزي چند برابر كنيد!

ويديو پوكر

در مورد ويديو پوكر هم خبر خوب اين است كه اگر شما يك بازيكني كه به اندازه كافي ماهر است باشيد، مي توانيد سود خوبي را براي خود داشته باشيد. با يك سرچ ساده در اينترنت مي توانيد به ليست خيلي بلند و بالايي از سايت هاي شرط بندي كه اين امكان را براي شما فراهم كرده است دست پيدا كنيد و به سود خوبي دست پيدا كنيد.

حرف آخر

اگر دوست داريد اين كار را به صورت حرفه اي انجام دهيد و درآمد خوبي هم از اين كار داشته باشيد، مي توانيد در سايت هايي كه اين امكان را فراهم كرده اند كه به صورت رايگان اين بازي ها را انجام دهيد عضو شويد و بعد از اينكه از بابت مهارت خود مطمئن شديد، مي توانيد اين كار را با پول واقعي انجام دهيد و به سود خوبي دست پيدا كنيد!

منبع : شتاب موزيك

 

مواد تلخ كننده الكل

۳۵ بازديد

مواد تلخ كننده الكل

q3xr_e3.jpg

گزارش ها نشان مي دهد كه برخي از افراد از الكل سفيد (الكل طبي و فرآوري شده) به عنوان مشروبات الكلي خوراكي استفاده مي كنند! به همين دليل جهت جلوگيري از اين اتفاق وزارت بهداشت به كارخانه هاي توليد كننده الكل اعلام كرده است كه بايد از مواد تلخ كننده در توليد الكل استفاده كنند. با اين حال برخي از افراد همچنان از اين ماده در تركيب مشروبات الكلي دست ساز خود استفاده مي كنند. اين در حالي است كه الكل طبي بسيار مضر بوده و مي تواند سلامت انسان ها را به خطر بيندازد. به عنوان مثال در صورت مصرف الكل چوب (متانول)، اين ماده به صرعت توسط مخاط دهان و دستگاه گوارش جذب مي شود و در نهايت منجر به مسموميت فرد مصرف كننده مي گردد. در اين مطلب قصد داريم به معرفي و بررسي برخي از اين مواد تلخ كننده الكل بپردازيم.

اتانول

اتانول يكي از الكل هاي بي رنگ است كه خاصيت ضد باكتريايي داشته و به عنوان يك ماده ضد عفوني كننده به كار مي رود. اين ماده از طريق دستگاه گوارش شده و در بدن توزيع مي گردد. به دليل كاربردهاي زيادي كه اين ماده دارد، خريد اتانول در سراسر دنيا همواره نرخ بالايي داشته و مصرف آن بسيار زياد است. اين ماده يك حلال قوي بوده و به عنوان نگهدارنده مواد دارويي نيز به كار مي رود. از ديگر كاربردهاي اتانول مي توان به استفاده از آن به عنوان ضد يخ در توليد مواد اوليه صنايع غذايي اشاره كرد. همچنين از اتانول در توليد محصولات زيبايي و مراقبت شخصي، رنگ ها و فرآورده هاي سوختي و ... استفاده مي شود. اين الكل در محصولات آرايشي و بهداشتي به عنوان يك رطوبت دهنده و نگهدارنده به كار رفته و به تميزي پوست و افزايش مدت زمان نگهداري لوسيون ها كمك مي كند. همچنين در از بين بردن ميكروارگانيسم هايي چون باكتري ها، قارچ ها و ويروس ها مفيد و موثر بوده و براي ضد عفوني كردن و شست و شوي دست ها (در صورت عدم وجود شوينده هايي چون آب و صابون) به كار مي رود. از آن جايي كه اتانول يكي از الكل هايي است كه با آب و ساير تركيبات آلي مخلوط مي شود، يك حلال عالي براي رنگ ها، لاك ها و لاك الكل به شمار مي رود. از اتانول به عنوان افزودني در صنايع غذايي براي طعم و رنگ بخشيدن به غذا استفاده مي شود. اين در حالي است كه اغلب در ليست مواد تشكيل دهنده مندرج بر روي بسته بندي مواد غذايي از وجود اتانول نامي برده نشده و تنها نام آن عصاره طعم دهنده آورده مي شود. 97 درصد بنزين مورد استفاده در ايالات متحده نيز از اتانول تشكيل شده كه به كاهش آلودگي هوا كمك مي كند.

متانول

متانول كه به عنوان متيل الكل نيز شناخته مي شود، ماده شيميايي بدون رنگ، قابل اشتغال و سمي است كه از تقطير مخرب چوب به دست آمده و از تركيب مونوكسيد كربن و هيدروژن حاصل مي شود. اين ماده با هوا، اسيدها، اكسيدان هاي قوي و عوامل احيا كننده واكنش داده و در صورت تجزيه شدن دود تند و گازهاي تجريك كننده توليد مي كند. اين ماده در تركيبات زيادي به كار مي رود. از جمله موارد استفاده آن مي توان به كاربرد به عنوان حلال، استفاده در رنگ و رزين و انواع عطرها و برخي داروها، استفاده به عنوان ضد يخ خودروها و سوخت هاي ركات، سوخت كارخانه ها و اتومبيل هاي مسابقه اي و موتورهاي كوچك اشاره كرد. همچنين براي توليد برخي مواد شيميايي مانند فرمالدئيد و استيك اسيد نيز از متانول استفاده مي شود. كاربردهاي فراوان اين ماده به هر چه بيشتر شدن ميزان خريد متانول در سراسر دنيا منتهي شده است. اين ماده به مقدار كم در بدن انسان نيز توليد شده و همچنين به طور طبيعي در برخي از ميوه ها و سبزيجات وجود دارد.

دناتونيوم بنزوات

دتانيوم بنزوات كاتيون آمونيوم كواترنري است كه دو بازوي اتيلي دارد كه يكي از آن ها بنزيل بوده و ديگري آميد بزرگ تري است كه اغلب بنزوات نام دارد؛ (بنزوات نمكي از اسيد بنزوئيك است.) دناتونيوم بنزوات را مي توان تلخ ترين ماده كشف شده دانست! اين ماده فاقد رنگ و بو و غير فعال است و براي نخستين بار در سال 1958 توسط يك داروساز اسكاتلندي ساخته شد. دناتونيوم بنزوات پودر كريستالي شكل و سفيد رنگ است كه در روغن هاي گوزن، ناخن هاي مصنوعي، لوازن آرايشي و بهداشتي، لاك الكل، ضد يخ، مايع شست و شوي شيشه جلوي اتومبيل ها، رنگ ها و كابل هاي الكتريكي (به منظور جلوگيري از خورده شدن عايق توسط موش ها) به كار مي رود. يكي از جالب ترين و در عين حال مهم ترين كاربردهاي اين ماده كه موجب شده بسياري از افراد به سراغ خريد دتانيوم بنزوات بروند اين است كه به دليل طعم بيش از اندازه تلخي كه دارد، براي كساني كه نمي توانند خودشان عادت جويدن ناخن ها را ترك كنند راه كار مفيدي خواهد بود و فرد بلافاصله پس از گاز گرفتن و جويدن ناخن ها اين تلخي را چشيده و از ادامه اين كار دست بر مي دارد.

 

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي

۵۵ بازديد

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي است كه خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز كرده است. اين شركت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شركت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در كليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شركت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي كادر پژوهشي اين شركت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده كارشناسي ارشد و دكتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شركت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيك- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تكنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت كارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شركت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و كاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شركت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است كه در در سال 88 درست زماني كه دانشجويان با مشكل سپردن پايان نامه و پروژه با مشكلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اكنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اكثر رشته ها فعاليت كنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو كه پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشكلات و هزينه هايي را درست ميكنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم كه علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميكنند.

 اين كيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداكثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يك جمله بيان كنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در كنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است كه قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد كه تمام اين ويژگي ها را در طول كار حفظ و صيانت كند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در كنار آن امكاناتي فراهم كرديم كه بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امكاني را فراهم كرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي كه بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يك پايان نامه با كيفيت با قيمت مناسب دريافت كنند.

در طول مدت تكميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب كنيد. يك مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي كسبو كار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم كرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهكار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم كرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيكت و پيغام در پنل كابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مكالمه تصويري از طريق اپليكيشن ها و اسكايپ و غيره.تري است. اكثر كساني كه به ما مراجعه ميكنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميكنند تا كار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم كه تا زمان فارق التحصيلي در كنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده كيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد كرد. به اميد كسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه كنيد و با كارشناسان مدير تز صحبت كنيد.

 

 

هديه براي آقايان: ?? ايده‌ عالي خريد هديه براي مردان

۳۴ بازديد

هديه براي آقايان: ?? ايده‌ عالي خريد هديه براي مردان

ليست بهترين هديه ها براي مردان مخصوصا اگر از مردان مهم زندگي‌تان باشند چيزي است كه نبايد آن را تا دقيقه‌هاي آخر به تعويق بيندازيد. چه قرار باشد براي پدر، پسر، برادر، همسر يا  به دنبال انتخاب كادو تولد براي دوست پسر خود باشيد، دلتان مي‌خواهد چيزي تهيه كنيد كه مطمئن باشيد دوستش خواهد داشت.

لباس، كفش،‌ لوازم چرمي، و ابزارك‌هاي حرفه‌اي خوشايند تنها بعضي از اقلامي هستند كه واقعا نمي‌توانيد امسال از هديه دادن‌شان غافل شويد. براي كمك به شما در جهت راهنمايي درمورد خريد هديه براي آقايان ، فهرستي از ?? ايده‌ عالي خريد هديه براي مردان زندگي‌تان فراهم آورده‌ايم. با ما همراه شويد تا با اين هداياي فوق‌العاده جذاب آشنا شويد.

بهترين هديه براي مردان در روز تولدشان

?.ست لوازم بهداشتي و پيرايش مردانه

4p1o_m2.jpg

اين هديه از آن دست هديه هايي است كه خيلي مورد استفاده آقايان است مخصوصا اگر از يك برند خوب مثل نيوا يا آديداس باشد. هميشه نبايد هديه شما سالهاي سال باقي بماند. همين كه طرف مقابل تان از هديه اي كه گرفته احساس رضايت كند و تا مدت زماني هرچند كوتاه از آن استفاده كند باعث خوشحالي است.

كادويي براي آقايان ?: كيف پول نو

 

وقتي صحبت از كيف پول مردانه مي‌شود، برندهاي خوب بسياري وجود دارند كه مي‌توانيد از بين آن‌ها دست به انتخاب بزنيد. بعضي از آن‌ها طرحي ساده دارند كه نازك است اما در عين حال مي‌توانيد هر چيزي را كه احتمالا نياز خواهيد داشت همراه خود هم حمل كنيد در آن جا بدهيد. چه آن را جيب جلو بگذاريد چه جيب عقب، جلوه و ظاهري نرم و براق خواهد داشت. البته اين نكته هم مهم است كه اگر براي همسر يا نامزدتان كيف ميخريد حتي المقدور كيف كوچكي باشد كه پول نقد زيادي در آن جا نشود و ايشان مجبور شوند پول هاي نقدشان را هميشه در كيف شما نگه دارند!!!

?. يك جفت كتاني راحت

 

هر مردي بايد يك جفت كتاني شيك و راحت را داشته باشد، پس اگر شماره پايش را مي‌دانيد خريدن يك جفت كتاني واقعا هيجان انگيز است.

هديه براي آقايان ?: اسپيكرهاي هوشمند

 

از آنجايي كه جديدترين اسپيكرهاي هوشمند در كشورمان وجود دارد و با قيمت هاي متنوعي مي‌توانيد يكي از مفيدترين اقلام عرصه‌ي فناوري را به عنوان هديه بخريد پس براي تعطيلات نوروز كه پيش رو داريم براي كسي كه دوستش داريد يك نمونه از آن را خريداري كنيد. اين اسپيكر هوشمند مي‌تواند موسيقي پخش كند، به سوالات پاسخ دهد، تماس برقرار كند، و اطلاعاتي در هر زمينه از نتايج رقابت‌هاي ورزشي تا وضعيت آب و هوا به ما بدهد. همچنين مي‌تواند ساير وسايل هوشمند خانه مانند چراغ‌ها، ترموستات‌ها، و سيستم‌هاي آب‌پاش را كنترل كند.

هديه براي آقايان ?: ساعت مچي لوكس

 

خريدن يك ساعت مچي لوكس و شيك هر مردي را ذوق زده مي‌كند. پيشنهاد ما خريدن يك ساعت مچي با بند چرمي قهوه‌اي اعلاء، يك بدنه‌ي طلايي، و يك صفحه‌ي سفيد با عقربه‌هاي طلايي و درجه‌بندي‌هاي ساعت‌شمار است.

در ادامه درباره انتخاب كادو براي دوست پسر بيشتر خواهيم نوشت.

?. پيراهن چهارخانه

خب حتما شما هم افسانه هاي مختلف را درباره جذابيت پيراهن هاي چهارخانه براي آقايان شنيده ايد! مخصوصا در فرهنگ ما ايراني ها اين پيراهن هاي چهارخانه محبوبيت زيادي دارند. پس با توجه به سن و سالمردي كه قرار است برايش هديه بخريد به دنبال يك پيراهن چهارخانه خوشرنگ و خوش پارچه باشيد.

هديه براي آقايان ?: شلوارهاي جين بسيار راحت

شلوار جين‌هاي شيك كانون توجه هر پوشش بي‌نظيري را تشكيل مي‌دهند. به دنبال جين‌هاي شيك، بادوام، و مقرون به صرفه باشيد و اگر چنين چيزي را پيدا كرديد و از بابت سايز هم مطمين بوديد براي خريد معطل نكنيد.

?. هدفون بي‌سيم فوق‌العاده

اين روزها كه تلفن‌هاي همراه بيشتر و بيشتر از رابط‌هاي تي‌آر‌اس فاصله مي‌گيرند، هدفون‌هاي سيم‌دار ديگر قديمي شده‌اند و هدفون‌هاي بلوتوثي بي‌سيم بهترين چيزي هستند كه مي‌توانيد بخريد. صداي آن‌ها فوق‌العاده است.

هديه براي آقايان ?: ملحفه‌هاي بهتر

مردها هم شايستگي آن را دارند كه صاحب ملحفه‌هاي خوبي باشند. احتمال دارد مردي را در بين نزديكان خود بشناسيد كه به يك دست ملحفه‌ي نو نياز داشته باشد. پس چه خوب است كه يك ست روتختي، روبالشي و ملحفه شيك و خوشرنگ برايش بخريد.

??. ست لوازم ورزشي مردانه

كدام مردي است كه ورزش كردن را دوست نداشته باشد؟ تقريبا همه!!!! از يان شوخي كه بگذريم بيشتر آقايان اين روزها مدت زماني را به ورزش كردن و باشگاه رفتن اختصاص مي دهند و خريدن يك ست شيك و پركاربرد ورزشي هديه خوبي محسوب مي شود.

??. بليط كنسرت خواننده مورد علاقه

براي خريد اين هديه بايد با روحيات آقاي مورد نظرتان كاملا آشنايي داشته باشيد تا بتوانيد بليط كنسرت خواننده مورد علاقه اش را بخريد. البته موقع خريد بليط كنسرت يادتان باشد علايق و سلايق خودتان را اصلا دخالت ندهيد. مثلا اگر شما به حامد همايون علاقه داريد دليلي نمي شود كه آقاي مورد نظر شما هم از رفتنبه كنسرت اين خواننده لذت ببرد! پس درست انتخاب كنيد.

??. كوله پشتي مخصوص لپ‌تاپ

اين نوع كوله‌هاي بزرگ و جادار يكي از بهترين كوله‌ پشتي‌هاي مخصوص مردان است كه مي‌توانند با آن حتي به سر كار بروند. سعي كنيد از رنگ هايي استفاده كنيد كه به خوبي براي هر دفتر و اداره‌اي مناسب باشند، و حواستان باشد مدلي خريداري كنيد كه پشتي لايي دار و بندهاي شانه‌اش آن را به گزينه‌اي مناسب براي آقايان تبديل كند.

هديه براي آقايان ??: قاب چرمي آي‌پد

مردها هميشه كالاهاي چرمي با كيفيت را دوست دارند، بنابراين قاب چرمي آي‌پد وسيله‌ي بي‌نظيري است كه مي‌توانيد تعطيلات نوروز امسال به يك آقا هديه بدهيد. اين محصول كه رنگ‌هاي متنوعي دارد، به راحتي آي‌پدها يا تبلت‌ها را در خود جاي مي‌دهد و شامل يك دفترچه يادداشت هم هست. اين وسيله مي‌تواند براي دانشجويان و كارمندان حرفه‌اي بسيار سودمند و مفيد باشد.

??جوراب هاي طرحدار مردانه

اين شوخي قديمي كه هميشه براي آقايان جوراب به عنوان هديه خريده مي شود واقعا كار درستي نيست! وقتي مي توان با يك ست كامل از جورابهاي ضد بو و ضد عرق و شيك و خوش پارچه شادي را به يك آقا هديه داد دليلي ندارد كه به خاطر حرف ديگران اين كار را انجام ندهيم.

??. عطر و ادكلن

انواع مختلف عطرها و ادكلن هاي مردانه از بهترين و در دسترس ترين هدايا براي آقايان هستند. شما با اطلاع از تمايلات طرف مقابل تان مي توانيد به راحتي عطر يا ادكلن مورد نظر را انتخاب و تهيه نماييد.

??. كلاه هاي شيك و مجلسي يا اسپرت

كلاه معمولا به پوشش يك آقا سبك و نمايي جالب مي‌دهند. حالا اگر كلاه پشمي براي فرار از سرما باشد يا كلاه نقاب دار براي جلوگيري از آفتاب يا هر مدل كلاه شيك ديگري كه با يك كت و شلوار يا كت تك شيك ست شوند مي توانند هداياي خوبي باشند.

??.جعبه‌ي هديه‌ي مردانه

اگر براي يك مرد تمام عيار و واقعي خريد مي‌كنيد، احتمال آن بسيار زياد است كه خيلي به كادو و روبان پيچ كردن هديه‌اش علاقه‌اي نداشته باشد. جعبه‌هاي هديه طيف گسترده‌اي از هديه‌ها‌ي كوچك رنگارنگ را ارائه مي‌دهند كه مردها عاشق‌شان هستند – و همه‌ي اين هديه‌ها داخل يك جعبه‌ي چوبي بسته‌بندي مي‌شوند. مردها، براي آنكه ببينند داخل آن چيست مجبور خواهند بود با يك اهرم درب محكم بسته شده‌ي جعبه را باز كنند. محدوده‌ي اين هدايا متنوع است :‌ از جعبه‌هاي آرايش و اصلاح گرفته تا جعبه‌ي واكس و ….

??. عينك آفتابي

يك جفت محافظ چشم جذاب هميشه هديه‌اي معتبر و با ارزش به شمار مي‌آيد. براي خريد عينك هاي آفتابي هم به برند آن توجه كنيد و هم به مقدار يووي آن و هم اينكه چقدر به صورت آقاي مورد نظر شما مي آيد.

??. پلي‌استيشن ?

اگر مي‌خواهيد برنده‌ي تعطيلات پيش رو باشيد، براي مرد زندگي‌تان يك پلي‌استيشن ? اسليم بخريد. PS4 ، نه تنها به عنوان يك سيستم بازي استفاده مي‌شود، بلكه همچنين قادر است فيلم و موسيقي پخش و تصاوير را ذخيره كند – و با ? ترابايت حافظه، اين امكان براي آن نامحدود است. اين كنسول كم تيراژ يك طرح استتاري دارد و بازي كال آوو ديوتي جنگ جهاني دوم به صورت پيش‌فرض روي آن نصب شده است.

??.جاي كارت چرمي

كارت‌هاي تجاري و يا اعتباري مختلف مي‌توانند جاي زيادي در كيف پول آقايان بگيرند. با وجود كارت‌هاي اعتباري و پول نقد، جاي كافي در كيف پول آقايان باقي نمي‌ماند و هيچ مردي دوست ندارد يك كيف بزرگ را با خودش، به اين طرف و آن طرف حمل كند. خريد يك جاكارتي چرمي شيك و جمع و جور مشكلات اينچنين هر آقايي را برطرف مي كند.

??.ست ماشين اصلاح مردانه

معمولا آقايان در وسايل شخصي خود ست اصلاح را دارند اما ممكن است بسيار قديمي و كهنه باشد و خودشان يا حوصله خريد جديد نداشته باشند يا از سر صرفه جويي با همان ست كهنه سر كنند. از اين رو ريش تراش و انواع موزر مردانه هديه ايي كاربردي و مناسب است كه مطمئنا آقايان استقبال خوبي از آن مي كنند.

??. دمپايي‌هاي داخل خانه‌ يا راحتي محل كار

در حالي كه دمپايي‌هاي خانگي مرسوم عموما شل و ول هستند و كفه‌ي ضعيفي دارند، برخي از دمپايي‌هاي كلاسيك يك رويه‌ي محكمتر اما نرم و راحت و يك كفه‌ي لاستيكي نرم دارند. بسياري از آقايان علاقه دارند در خانه با دمپايي راه بروند يا وقتي به محل كارشان مي رسند كفش هاي رسمي رادرآورند و دمپايي بپوشند. خوب است به اين سليقه احترام بگذاريد و يك جفت از آن دمپايي هاي زيبا را بخريد.

??. لباس ورزشي تيم محبوب

شايد كمتر مردي را بتوان يافت كه عاشق ورزش و علي الخصوص فوتبال نباشد. از بين همه‌ي تيم‌هاي فوتبال دو تيم پرسپوليس و استقلال بيشترين هوادار را در كشور دارند. بنابراين ايده‌ي خوبي به نظر مي‌رسد كه به عنوان هديه پيراهن بازيكن مورد علاقه‌ي اين آقا را كه در يكي از اين دو تيم مطرح بازي مي‌كند خريداري و به او هديه كنيد. اگر مي‌خواهيد سورپرايز خود را كامل كنيد مي‌توانيد آن پيراهن را با امضاء بازيكن مشهور مورد نظر خريداري كنيد.

??. دستگاه ورزش و نرمش خانگي

بسياري از آقايان براي باشگاه رفتن وقت ندارند، دستگاه ورزش و نرمش خانگي تياريكس كه در تمام فرشوگاه هاي ورزشي به راحتي پيدا مي‌شود گنجاندن جلسات ورزشي را در برنامه‌ي روزانه و در منزل راحت و ساده مي‌كند. تياريكس اصلي ترين سيستم تمريني است كه به عنوان يك اهرم بين گرانش و وزن بدن عمل كرده و مي توان با آن صدها تمرين مختلف را انجام دهيد.

هديه براي آقايان ??: لباس خواب مردانه‌ي نرم و راحت

 

بهتر است اين تفكر قديمي را كنار بگذاريم كه فقط خانم ها بايد موقع خواب لباس مخصوص خواب بپوشند . چه اشكالي دارد يك لباس نرم و نخي و راحت براي اين آقا بخريد تا شب ها موقع خواب بپوشد و از خوابش لذت ببرد

 

كلاس خصوصي يا پكيج هاي آموزشي حرف آخر مسئله اين است !

۵۷ بازديد

پكيج هاي آموزشي حرف آخر يا كلاس هاي خصوصي ؟

xwfs_c2.jpg

پكيج هاي آموزشي حرف آخر يا كلاس هاي خصوصي ، بخش عمده اي از دانش آموزان اين سوال برايشان پيش مي آيد كه در اين زمان كه به منابع آموزشي نياز داريم به سراغ كلاس خصوصي برويم يا نه از پكيج هاي موسسه حرف آخر استفاده كنيم. خب براي  رسيدن به هدف ها و همين طور رشته هاي تاپ دانشگاه هاي معتبر ما نياز داريم تا اين دو مقوله را بررسي كنيم تا شما دانش آموزان بتوانيد به راحتي تصميم گرفته و ديگر نگران منابع آموزشي خود نباشيد.

كلاس خصوصي يا پكيج هاي آموزشي حرف آخر مسئله اين است !

تمامي دانش آموزان براي رسيدن به اهداف خود از هيچ تلاش و هزينه اي دريغ نمي كنند. اما مسئله اين است كه به كلاس خصوصي برويم يا از پكيج هاي موسسه حرف آخر استفاده كنيم. ما نقاط ضعف و نقاط قوت اين دو مقوله را براي شما بررسي كرده تا به درستي تصميم بگيريد.

اصلا چرا بايد از منابع آموزشي استفاده كنيم؟

سوال قشنگي است! شما دانش آموزان با كل دانش آموزان هم رشته خود در سرتاسر كشور رقابت داريد. دانش آموزاني كه در مدارس تيزهوشان يا مدارس برتري درس خوانده اند. از طرفي افرادي كه با استفاده از منابع آموزشي سعي در افزايش ظرفيت و گنجايش خود در مسائل درسي را دارند. پس شما براي رقابت با اين دانش آموزان نياز به تقويت آموزش خود داريد و بايد از منابع آموزشي كه شما را به سمت درست هدايت كند و در زمينه تست زدن تقويت كند استفاده نماييد.

مزيت پكيج هاي آموزشي حرف آخر بيشتر است يا كلاس خصوصي ؟

خب استفاده از اين دو مقوله هر كدوم ويژگي و مزاياي خاص خود را دارند. شما با شركت در كلاس خصوصي مي توانيد سوال ها و ايراد هاي خود را از اساتيد مربوطه بپرسيد.يا وقتي كه در حل مسئله اي به مشكل برمي خوريد سر كلاس از استاد خواهش كرده تا اين سوال را براي شما حل كند.

پكيج هاي موسسه حرف آخر اين مزيت را دارند كه شما بدون محدوديت مي توانيد از تدريس اساتيد برتر كشور استفاده كنيد. اگر قسمتي را متوجه نشديد مي توانيد حتي 100 بار آن مطلب را مشاهده كنيد در صورتي كه در كلاس خصوصي نمي توانيد بيش از 2 بار سوال خود را بپرسيد. چون يا خجالت مانع اين كار مي شود يا ترس از عصبانيت استاد.

مزيت كلاس هاي خصوصي در مقابل پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • پرسيدن سوالات و اشكالات خود
  • رفع مشكلات درسي

معايب كلاس هاي خصوصي :

  • هزينه رفت و آمد
  • صرف وقت گرانبها براي رفت و آمد
  • استفاده از تدريس فقط يكبار امكان پذير است
  • اگر مبحثي را متوجه نشده باشيد فقط يكبار مي توانيد آن را بپرسيد
  • زمان كلاس هاي خصوصي محدود است
  • اگر مبحثي را ياد نگرفته باشيد بايد دوباره براي آن درس هزينه كنيد
  • استفاده از اساتيد برندي كه فقط در شهر شما شايد معروف باشند

مزيت پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • با استفاده از اين پكيج تدريس ها را مي توانيد صد ها بار تماشا كنيد
  • نيازي براي هزينه دوباره استفاده از تدريس نيست
  • درس خواندن در خانه و پشت كامپيوتر براي شما كسل كننده نمي باشد
  • اين تدريس ها در هر زماني كه بخواهيد در دسترس شما هستند
  • اگر مبحثي را متوجه نشده باشيد مي توانيد فيلم را به عقب برگردانيد و بارها تماشا كنيد
  • زمان بندي استفاده از اين پكيج ها به دست خود دانش آموز است
  • هزينه و وقت خود را براي رفت و آمد به كلاس خصوصي از دست نمي دهيد

بنابراين از مزيت هاي مهم استفاده از پكيج هاي موسسه حرف آخر همين اتلاف نشدن وقت دانش آموز و تماشاي تدريس ها بصورت نامحدود مي باشد.

معايب پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • شايد تنها ايرادي كه بتوان به پكيج هاي موسسه حرف آخر گرفت همين نبودن استادي براي پاسخگويي به مسائل دانش آموز مي باشد كه در زير اين مبحث را هم بررسي كرديم.

رفع معايب پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

درسته شايد استادي نباشد كه بتواند سوالات شما دانش آموزان عزيز را پاسخ دهد. اما اگر در نحوه تدريس اين پكيج ها تامل كنيم مي بينيم كه در كنار استاد مربوطه يك شاگرد در هنگام تدريس همكاري مي كند اين شاگرد وظيفه پرسيدن سوالات شما از استاد را دارد. يعني شاگرد با فرض اينكه ممكن است اين سوال براي شما دانش آموزان پيش بيايد سوالات را از استاد مربوطه مي پرسد تا شما علاوه بر تدريس جذاب ديگر مشكلي در تدريس مربوطه نداشته باشيد.

از نكات مهم ديگر در پكيج هاي موسسه حرف آخر مي توان به اين موضوع اشاره نمود كه اساتيد موسسه حرف آخر اين تدريس ها را با فرض اينكه دانش آموز اصلا در اين مبحث به كلاس درس نرفته است تدريس خود را انجام مي دهد. مجتبي سعادت پيشه بعد از 13 سال دوري از درس با استفاده از پكيج هاي موسسه حرف آخر به دانشگاه تهران و رشته دندان پزشكي راه يافت  اين نشان از تدريس فوق العاده و تدريسي جامع كه از صفر تا صد مباحث را براي دانش آموزان تدريس مي كند است.

علت گرايش داوطلبين كنكوري به منابع آموزشي:

شما داريد وارد رقابتي مي شويد كه مثل يك جنگ تمام عيار است. هر دانش آموز با هر سلاحي كه فكر كنيد وارد اين رقابت مي شود تا رقباي خود را از ميدان به در كند. حال شما چه سلاحي در اختيار داريد؟ چاقو؟ تفنگ؟ خب مسئله همين است كه منابع آموزشي حكم سلاح را براي شما دانش آموزان در عرصه كنكور را دارد. خب آيا نبايد اين سلاح ها را ارتقا داد؟؟؟

ضعف در سيستم آموزشي باعث شده تا دانش آموزان براي موفق شدن در كنكور رو به سمت منابع آموزشي بياورند كه چند از دليل اين مبحث را عنوان مي كنيم.

  • دانش آموزان ممكن است در مدارسي تحصيل كنند كه از لحاظ آموزشي و سطح آموزشي دبيران بسيار ضعيف باشند. خب اين دانش آموزان براي موفق شدن در كنكور بايد از منابع آموزشي استفاده نمايند.
  • تشريحي درس دادن اساتيد در مدرسه كه باعث شده اكثر دانش آموزان بدليل تستي بودن كنكور نتيجه دلخواه خود را نگيرند
  • نبود اساتيد مطرح كشوري در بعضي از نقاط كشور

هزينه هاي سر به فلك كشيده!!!!!

شما اگر بخواهيد وارد كلاس هاي خصوصي شويد بايد يكم به هزينه هاي كلاس ها اونم در اين شرايط يك نگاهي بيندازيد. هزينه كلاس ها از يك طرف هزينه مدرسه و هزينه رفت و آمد و هزينه مشاوره و هزينه آزمون و… را باهم جمع كنيد اين هزينه ها سر به فلك مي كشد. حال اگر بگيم ما تمام اين مباحث را در طرح هاي موسسه حرف آخر داريم و با قيمتي استثنايي باورتان مي شود؟

مي توانيد با شماره 02166028126 تماس بگيريد تا با مشاورين ارشد مجموعه ارتباط داشته تا بفهميد كه اينجا حرف آخر است.

جمع بندي:

متوجه شديم كه ما دانش آموزان براي موفق شدن در كنكور به منابع آموزشي نيازمنديم. حال استفاده از پكيج هاي كنكوري موسسه حرف آخر مزيت هاي بسياري نسبت به كلاس هاي خصوصي دارد. ما با شناخت معايب و مزيت هاي اين دو مقوله انتخاب را براي شما دانش آموزان راحت تر كرده ايم تا بتوانيد با انتخاب درست راه خود را مشخص كرده تا به هدف هاي خودتان نزديك و نزديك تر شويد.

منبع : https://harfehakhar.co

بر گرفته از مقاله پكيج هاي آموزشي حرف آخر يا كلاس هاي خصوصي ؟ وبسايت حرف آخر