جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

بهترين اين نام مجاز نمي باشد براي چين چيست؟

۳۱ بازديد

بهترين اين نام مجاز نمي باشد براي چين چيست؟

ديوار چين دسترسي كاربران به اينترنت آزاد و آزاد را محدود مي‌كند. اين نام مجاز نمي باشد (شبكه خصوصي مجازي) مي‌تواند براي مرور رايگان مورد استفاده قرار گيرد، اما تعداد كمي از آنها در چين كار مي‌كنند، كه يافتن بهترين اين نام مجاز نمي باشد براي چين را دشوار مي‌كند. با اين حال، اگر قصد سفر به آنجا را داريد، پارت وي پيان يك انتخاب عالي است.

 

چرا به اين نام مجاز نمي باشد در چين نياز داريد؟

در چين، اينترنت توسط دولت كنترل مي‌شود. Firewall Great ترافيك اينترنت ورودي و خروجي بين چين و بقيه جهان را تنظيم مي‌كند. كاربران توسط بسياري از وب سايت‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي محبوب مسدود شده‌اند و برخي از كلمات كليدي توسط موتورهاي جستجو فيلتر مي‌شوند.

 

شما براي دسترسي نامحدود به اينترنت به اين نام مجاز نمي باشد قابل اطمينان براي چين نياز داريد. اين به شما كمك مي‌كند تا به محتواي مسدود شده دسترسي پيدا كنيد، با اقوام ساير كشورها ارتباط برقرار كنيد و از ترافيك اينترنت در برابر نرم افزارهاي جاسوسي و نظارت دولت محافظت كنيد.

 

ديوار چين چيست؟

اين اصطلاح براي توصيف ابزار سانسور قانوني و فناوري مورد استفاده دولت چين براي محدود كردن دسترسي به اينترنت در اين كشور استفاده مي‌شود. به طور رسمي پروژه سپر طلايي ناميده مي‌شود. از آنجا كه دولت مالك كليه ارائه دهندگان خدمات اينترنت (ISP) است، مي‌تواند اطلاعاتي را كه مردم چين از طريق اينترنت به آنها دسترسي دارند نظارت و كنترل كند.

 

سانسور چگونه كار مي‌كند؟

دولت از چندين روش مختلف براي محدود كردن دسترسي كاربران به برخي از وب سايت‌ها و سيستم عامل‌هاي آنلاين استفاده مي‌كند. واضح‌ترين مسدود كردن IP است. تمام ISP هاي چيني آدرس IP وب سايت‌هاي ناخواسته را مسدود مي‌كنند. علاوه بر اين، آن‌ها از روش‌هاي مختلفي براي جعل DNS استفاده مي‌كنند. اين موارد شامل مسموميت با DNS و تنظيم نادرست پيكربندي سرورهاي DNS براي بازگرداندن آدرس‌هاي IP جعلي به كاربران است.

 

دولت همچنين از فيلتر كردن كلمات كليدي براي رديابي ساير محتواي آنلاين مانند موتورهاي جستجو، انجمن‌ها و برنامه‌هاي پيام رساني استفاده مي‌كند. آن‌ها ترافيك اينترنت را براي كلمات كليدي ناخواسته اسكن مي‌كنند و كاربران و وب سايت‌هايي را كه از قوانين پيروي نمي‌كنند مسدود مي‌كنند. برخي از آنها خودكار هستند، اما پليس بزرگ اينترنت نيز به طور مداوم اينترنت را كنترل مي‌كند و محتواي متناقض را ممنوع مي‌كند.

 

نحوه بررسي مسدود بودن وب سايت در چين

محبوب‌ترين وب سايت‌هاي جهان كه روزانه توسط ميليون‌ها كاربر استفاده مي‌شود، توسط دولت چين مسدود شده است. اين‌ها شامل سايتهايي مانند ويكي پديا و برنامه‌هايي مانند Google Suite و Instagram است. در نتيجه، ممكن است دسترسي به ابزارهاي مورد علاقه خود را از دست دهيد، با دوستان و خانواده و حتي برخي منابع خبري جهاني ارتباط برقرار كنيد. استفاده از اين نام مجاز نمي باشد معتبر در چين بهترين شرط شما براي جلوگيري از اين انسداد است.

 

در اينجا برخي از سايت‌ها و برنامه‌هاي اصلي موجود در چين مسدود شده است.

 

بي بي سي

CNN

فيس بوك (و مسنجر)

جيميل

برنامه‌هاي Google (به عنوان مثال تقويم، اسناد، Hangouts، نقشه‌ها و غيره)

ويكيپديا

اينستاگرام

يك درايو

Pinterest

توييتر

Spotify

مجله? وال استريت

نيويورك تايمز

واتس اپ

يوتيوب

اسنپ چت

انقباض

آرام

اين نام مجاز نمي باشدMentor ابزاري عالي براي بررسي مسدود بودن سايتي در چين ارائه مي‌دهد. براي بررسي اينجا كليك كنيد

 

آيا استفاده از اين نام مجاز نمي باشد در چين قانوني است؟

چين بسياري از اين نام مجاز نمي باشد ها را مسدود كرده و بسياري از ارائه دهندگان در آنجا كار نمي‌كنند. با اين حال، برخي از افراد مي‌توانند Great Firewall را بدون توجه دور بزنند – پارت وي پيان يكي از آنهاست.

 

اما آيا اين نام مجاز نمي باشد ها در چين قانوني هستند؟ پاسخ كوتاه اين است: "چيزي شبيه". استفاده از اين نام مجاز نمي باشد در چين به طور عمومي غيرقانوني اعلام نشده است، اما بسياري از آنها در اين كشور ممنوع است و دولت تهديد به ممنوعيت همه سرويس‌هاي اين نام مجاز نمي باشد براي هميشه مي‌كند.

دولت چين رسماً استفاده از اين نام مجاز نمي باشد هاي مورد تأييد دولت را ممنوع اعلام كرده است (اين نام مجاز نمي باشد ها براي تأييد بايد دسترسي در پشتي به دولت فراهم كنند كه باعث ناامني آن‌ها مي‌شود). با اين حال، اين قانون به جاي افراد، در مورد شركت‌ها و شركت‌ها اعمال مي‌شود. شهروندان چيني كه تأسيس يا فروش اين نام مجاز نمي باشد غيرمجاز پيدا كرده‌اند جريمه نقدي و مجازات زندان از سه روز تا بيش از پنج سال دريافت كرده‌اند، اما متناقض اعمال مي‌شود.

 

درمورد بازديدكنندگاني كه اين نام مجاز نمي باشد به چين مي‌آورند چطور؟ در حال حاضر، به نظر مي‌رسد مي‌توانيد هنگام بازديد از كشور از اين نام مجاز نمي باشد استفاده كنيد. با اين حال، اين بدان معنا نيست كه اگر مشكلي داشته باشيد با مشكلي روبرو نخواهيد شد. در هنگام جستجوهاي تصادفي تلفني، پليس ممكن است از بازديدكنندگان بخواهد برنامه‌هاي اين نام مجاز نمي باشد را در تلفن‌هاي خود حذف كنند. برخي از افراد وارد شمال غربي سين كيانگ گزارش دادند كه مقامات برنامه‌هاي نظارتي را بر روي تلفن‌هاي خود نصب كرده‌اند.

 

TL؛ DR: مردم مي‌توانند از اين نام مجاز نمي باشد براي چين استفاده كنند، اما بايد سطح اوليه احتياط را نشان دهند.

 

برخي از بانك‌ها و مؤسسات مالي و اعتباري در ازاي وثيقه طلا به متقاضيان وام مي‌دهند

۲۸ بازديد

برخي از بانك‌ها و مؤسسات مالي و اعتباري در ازاي وثيقه طلا به متقاضيان وام مي‌دهند.

 

به گفته ما گرو گذاشتن طلا در بانك و اخذ وام در سال‌هاي گذشته تنها از طريق بانك قابل دريافت است اما اكنون برخي از بانك‌ها و مؤسسات مالي و اعتباري در ازاي دريافت طلا وام مي‌دهند. اما شرايط اخذ اين وام چگونه است؟

1- وام طلا نياز به ضامن ندارد

 

وام طلا به ضامن يا چك يا سفته نياز ندارد و تنها با واريز طلا در بانك قابل دريافت است. بسياري از مردم هنگام نوبت به گرفتن وام از بانك‌ها نااميد مي‌شوند فقط به دليل نداشتن ضامن. وام طلا نيازي به ضامن ندارد و طلاي سپرده شده در بانك شما ضامن وام است.

https://talaparsi.ir/

2- وام فقط براي طلاي تزئيني داده مي‌شود

 

بانك كارگشايي يا ساير مؤسسات اعتباري سكه‌هاي طلا را به عنوان وثيقه وام طلا نمي‌پذيرند و در ازاي دريافت طلاي تزئيني فقط به متقاضيان وام مي‌دهند.

 

3- شرايط بازپرداخت اقساط متفاوت است

 

هر بانك يا موسسه مالي شرايط بازپرداخت سهم خود را دارد. اين شرايط ممكن است شامل بازپرداخت مبلغ مدت دار و مقطوع حداكثر پس از يك سال باشد، در اين صورت ممكن است تمام طلاها از بانك خارج شود و يا اقساط ماهانه به موقع بازپرداخت شود. به گزارش جهان نيوز، در برخي از بانك‌ها مي‌توانيد طلاي خود را به همان اندازه كه از اقساط وام خود پرداخت مي‌كنيد پس بگيريد. به عنوان مثال، اگر 25? وام خود را بازپرداخت كنيد، مي‌توانيد يك چهارم طلاي متعهد را از بانك دريافت كنيد.

روش هاي مصرف زعفران و خواص آن

۳۴ بازديد

روش هاي مصرف زعفران و خواص آن

 

?زعفران گياه اعجاب انگيز با خواص بي نظير است كه احتمالا در مورد اهميت آن و تاثيري كه روي سلامت شما دارد بسيار شنيده ايد و اين كه نمونه مرغوب و با كيفيت آن در بازار كشورمان به مراتب كم تر پيدا مي شود.

زعفران گياه اعجاب انگيز با خواص بي نظير است كه احتمالا در مورد اهميت آن و تاثيري كه روي سلامت شما دارد بسيار شنيده ايد و اين كه نمونه مرغوب و با كيفيت آن در بازار كشورمان به مراتب كم تر پيدا مي شود.

در درجه اول بايد بگوييم كه اين گياه با توجه به كمياب بودن و نحوه رشد قيمت عموما بالايي دارد، اما خريد آن از برخي مراكز با قيمت ايده آل مي تواند گزينه مناسبي باشد.

 

فراموش نكنيد كه زعفران روش هاي مصرف مختلفي دارد و در صورتي كه با يكي از آن ها كنار نمي آييد مي توانيد به شكل ديگر مصرفش  كنيد اما به هر حال فراموش نكنيد كه گياه زعفران بي نظير است و همواره تجربه آن در كنار تغذيه روزانه مي تواند باعث جلوگيري از بروز انواع بيماري هاي سخت شود.

پس همواره زعفران را هر چند اندك در برنامه غذايي خود حذف كنيد.

زعفران را مي توان گياه شفابخش و معجون سلامتي دانست كه در ايران از گذشته تاكنون محبوب بوده است و موجب اتفاقات مثبتي در سيستم بدن و براي كودكان و نوجوانان در سيستم رشد مي گردد.

مهم ترين فوايد گياه زعفران

افزايش سطح و ضريب ايمني بدن در برابر انواع بيماري ها توسط زعفران به بهترين شكل انجام و تقويت مي شود، در واقع مسئله اين است كه زعفران سبب مي شود تمامي درد هاي عضلاني ، بيماري هاي سخت جسماني زود تر و بهتر رفع گردند، بعلاوه اين كه با بهبود وضعيت ويتامين سي بدن مي تواند روند درمان انواع زخم ها را بهبود بخشيده و در نهايت سبب تكثير حداكثري گلبول هاي سفيد مي شود.

منبع تشكيل گلبول هاي سفيد نيز ويتامين C است كه حجم عظيمي از آن در زعفران يافت مي شود و در واقع بهترين منبع آن خواهد بود، امروزه شما امكان خريد اينترنتي زعفران نيز داريد و مي توانيد آن را از فروشگاه هاي معتبر با نماد اعتماد و كسب و كار هاي اينترنتي سفارش دهيد.

تحويل آن نيز در كم ترين زمان ممكن به سرعت انجام مي گردد و به هيچ عنوان نقصي در اين روش هاي خريد وجود ندارد چون مشخصات كتبا به شما اطلاع داده مي شود.

با افزايش گلبول هاي سفيد سيستم ايمني بدن شما به مراتب در چند سطح قوي و قوي تر مي شود.

در اين بين همين طور مي توانيد از زعفران به عنوان يك آنتي بيوتيك استفاده كنيد كه عملكرد خارق العاده اي دارد.

افزايش گردش خون و سلامت قلب با زعفران

اگر بخواهيم در مورد خواص زعفران بگوييم، در موارد ديگري كه بيشتر از زعفران شنيده مي شود مي توان به بهبود جريان گردش خون اشاره كرد كه توسط رگ ها انجام مي شود و در صورت بالا بودن چربي اين كار توسط زعفران به حالت ابتدايي و سلامت و پاكسازي چربي رگ ها بر مي گردد.

 

براي كساني كه دچار گرفتگي مسير قلب شده اند پيشنهاد مي شود كه هر هفته تغذيه اي در كنار زعفران را داشته باشند تا وضعيت آن ها بهبود پيدا كرده و در نهايت حركت خون در مسير رگ ها با سرعت متعادل تري انجام گردد.

جلوگيري از افزايش فشار خون و فشار روي رگ ها نيز توسط زعفران انجام مي شود و در نهايت سلامت قلب را به همراه خواهد داشت، از ياد نبريد كه وقتي سيستم قلب از كار افتاده باشد، جريان خون با سرعت كم تري به حركت در آمده و خطرات زيادي به همراه خواهد داشت.

اگر بخواهيم در مورد خريد اينترنتي زعفران به شما اطلاعات بيشتري شرح دهيم بايد بگوييم كه امكان خريد آن به صورت خالص و با كيفيت بالا و مبدا توليد كننده و فروش معتبر وجود دارد كه البته گاهي توسط سايت هاي سودجو تنها طعم دهنده و عصار ناخالص اين گياه در دسترس قرار مي گيرد. 

كنترل ديابت و قند خون توسط زعفران

ديابت را يكي از سخت ترين و بدترين بيماري ها مي دانند كه انسان ها به آن دچار مي شوند و در واقع اين مشكل زماني رخ مي دهد كه سيستم بدن امكان توليد انسلين كافي را نداشته باشد، اما اگر در مورد خواص جادويي ديگر زعفران نيز به شما عزيزان شرح دهيم بايد بگوييم كه زعفران مي تواند در كنترل قند خون و ديابت نيز به شما كمك ويژه اي كند.

منگنز در زعفران وجود دارد كه به عنوان يك ماده مهم براي بدن مي تواند سريع تر روند كنترل قند خون را بهبود بخشيده و در نهايت موجب تنظيم شدن آن گردد.

اگر بسيار درگير اضطراب هستيد و كل زندگي شما را بر هم زده است ما بايد خواص زعفران را اين بار به صورت ويژه به شما عزيزان شرح دهيم و بگوييم كه مهم ترين مسئله در مورد زعفران شاداب شدن شما پس از استفاده از آن است.

بسياري از ما در زندگي امروزه درگير استرس، اضطراب، ترس و حتي وسواس مي شويم، زعفران هورمون هاي مفيد را در بدن آزاد مي سازد.

روش هاي استفاده از زعفران

شما نبايد به هيچ عنوان زعفران را روي حرارت مستقيم قرار دهيد، در واقع بافت هاي آن آسيب پذير هستند و با دماي كمي كه به آن ها منتقل مي شود در نهايت مي توانيد از زعفران استفاده كنيد.

 

بعلاوه اين كه آسيب كردن آن بر اساس گفته پزشكان بهترين و ايده آل ترين روش است و حتما مي توانيد در كنار برنج، غذاي روزانه، نوشيدني ها از زعفران استفاده كنيد، البته كه ايراني ها به كباب زعفراني علاقه شديدي دارند و هيچ منعي نيز در اين باره وجود ندارد.

اما بهتر است كه حتما زعفران اصل و درجه يك را تهيه كنيد تا به هيچ عنوان هزينه شما هدر نشده و همين طور كيفيت عالي را تجربه كنيد.

بهتر است كه زعفران تحت تاثير دماي بالا قرار نگرفته و تنها از حرارت غذا دور از حرارت مستقيم استفاده گردد تا خواص لازم را رها كرده و شما بتوانيد از آن استفاده كنيد.

مي توانيد از هاون هاي كلاسيك و سنتي و آسيب هاي برقي براي استفاده از زعفران به شكل پودر استفاده كنيد.

حتما زعفران را به اندازه نياز پودر كنيد تا خواص خود را در دراز مدت از دست ندهد.

خواص دارويي بي نظير زعفران

از جمله خواص مهم و كليدي ديگر كه در مورد زعفران مي دانيم، بهبود عملكرد سيستم هاي عصبي و گيرنده هاي بدن است، بخصوص افراد مسني كه با بي حس شدن بدن روبرو مي شوند و مشكل آن ها كمبود ويتامين دي نيست.

در اين شرايط مي توانيم بگوييم كه جلوگيري از سرطان اصلي ترين و كليدي ترين خاصيتي است كه ما مي توانيم در زعفران مشاهده كنيم.

آنتي اكسيدان هاي موجود در زعفران خاصيت جادويي و عملكرد فوق العاده اي را در دراز مدت از خود نشان مي دهند و بدن شما را در برابر چنين آسيب هايي مقاوم مي سازند.

كاهش درد در بيماري هاي عضلاني و مربوط به ماهيچه ها نيز توسط پزشكان اثبات شده است، البته شما نبايد مقدار زيادي از زعفران را در هفته استفاده كنيد كه خطرات خاص خود را بروز مي دهد و به بدن شما آسيب هاي سختي مي زند.

در صورتي كه درگير اختلال سيستم هضم هستيد و مي خواهيد به اين روند كمك نيد بهتر است كه زعفران را به صورت دوره اي و ماهانه حتما در تغذيه خود حفظ كنيد و نوع با كيفيت آن را به صورت مستقيم از فروشگاه هاي معتبر تهيه فرمائيد.

هم چنين محققان دريافته اند كه مصرف زعفران براي درمان افسردگي مي تواند به اندازه هاي داروهاي ضد افسردگي مفيد واقع شود. براي مطالعه بيشتر به مقاله لينك شده مراجعه كنيد.

 

منبع : افكار نيوز

معرفي ?? اپليكيشن مناسب سفر

۲۹ بازديد

معرفي ?? اپليكيشن مناسب سفر

تابستان هميشه بهترين زمان براي سفرهاي خانوادگي بوده است. گشت و گذار در شهر هاي مختلف و ماجراجويي هاي تابستانه باعث تازه شدن روح و بالا رفتن روحيه مي شود.

قبل از ظهور تلفن هاي هوشمند، هميشه تهيه دفترچه هاي راهنماي مسافرين و نقشه شهرها و جاده ها از موارد ضروري هر سفري بود. اما امروزه با فراگير شدن تجهيزات هوشمند ديگر نيازي به وسايل سنتي نيست. بلكه با اپليكيشن هاي مفيد مي توان تمام نيازها را برطرف كرد.

لذت سفر

fq1a_z13.jpg
اپليكيشن “لذت سفر” كه كاري از سامانه رزرواسيون مهر است، يك راهنماي گردشگري بسيار خوب براي شما خواهد بود. اين اپليكيشن مجموعه بسيار متنوعي از هتل ها و قيمت هاي آنها، اطلاعات شهرها، جاذبه هاي گردشگري و همچنين موقيت جغرافيايي تمام آنها را گرد هم آورده. همچنين شما امكان مشاهده نظرات كاربران، مقايسه هتل ها و رزرو آنلاين اتاق را تنها با اين اپليكيشن خواهيد داشت.

همچنين به وسيله قابليت مسير يابي مي توانيد پس از انتخاب مقصد مورد نظر، به روي مسير را مشاهده كنيد.

امكانات كليدي اپليكيشن لذت سفر:

اطلاعات كامل شامل گالري تصاوير و موقعيت روي نقشه بيش از ??? شهر كشور
معرفي بيش از ???? جاذبه گردشگري كشور
معرفي مراكز اقامتي شامل بيش از ??? هتل كشور
مقايسه هتل ها از نظر امكانات
امكان درج نظر و امتياز دهي به هتل ها
قابليت مسيريابي
پرداخت آنلاين هزينه اقامت
مشاهده تخفيفات ويژه در رزرواسيون هتل
—————————————————–

چمدان


جمع آوري وسايل و آماده كردن چمدان هميشه يكي از كارهاي لذت بخش و سخت هر سفري است. اكثرا به صورت ذهني ليست وسايل مورد نياز را جمع مي كنند. يكي از بدترين اتفاقات اين است كه بعد از حركت به سمت مقصد متوجه شويد به طور مثال شناسنامه خود را جا گذاشته ايد.

اپليكيشن چمدان براي جلوگيري از اينگونه اتفاقات ساخته شده است. با اين اپليكيشن شما مي توانيد ليست وسايل را بسازيد و همزمان با جمع آوري، تيك آنها را هم بزنيد تا مطمئن باشيد چيزي را جا نخواهيد گذاشت.

قابليت هاي كليدي اپليكيشن چمدان:

ايجاد ليست خودكار با توجه به نوع سفر، مشخصات فردي و همراهان
امكان ويرايش ليست و ايجاد ليست دلخواه
يادآوري آيتم هاي دلخواه
تقويم شمسي
—————————————————–
Google Maps


يكي از موارد ضروري براي هر سفر نقشه است و بهترين انتخاب اپليكيشن نقشه گوگل خواهد بود. همانطور كه پيش از اين هم گفتيم، شما به وسيله اين اپليكيشن مي توانيد محدوده سفر خود را دانلود كنيد و بدون نياز به اينترنت از آن استفاده كنيد.

به وسيله اين اپلكيشن شما به نقشه بيش از ??? كشور دسترسي خواهيد داشت. همچنين در صروت اتصال به اينترنت مي توانيد جزئيات و امكانات بيشتر مثل اطلاعات اماكن، مسير يابي، سفر مجازي به وسيله Street View و ديگر امكانات خوب اين اپليكيشن دسترسي داشته باشيد.
—————————————————-
Sygic


يكي ديگر از معروف ترين اپليكيشن هاي ناوبري كه احتمالا همگي با آن آشنايي داريد. به زبان ساده سايجيك يك نقشه و مسيرياب بسيار كامل است و تقريبا شما را از هر اپليكيشن ديگري بي نياز مي كند.

نكته جالب توجه سايجيك اين است كه براي مسيريابي (بر خلاف نقشه گوگل) نيازي به اينترنت نيست. شما تنها با يك بار دانلود نقشه (در نسخه اندرويد) به خوبي مي توانيد از تمام امكانات آن بدون نياز به اينترنت استفاده كنيد.

قابليت هاي كليدي سايجيك:

نقشه هاي با كيفيت
عدم نياز به اينترنت
مسيريابي و تغيير مسير ساده
جهت يابي گويا
انتخاب مسير دلخواه
قطب نما، قدم شمار و تايمر درون اپليكيشني

خوشبختانه اين اپليكيشن به خوبي از ايران و زبان فارسي پشتيباني مي كند و شما تمام امكانات بصري و صوتي آن را به زبان فارسي در اختيار خواهيد داشت. نسخه اندرويد اين اپليكيشن مهلت تست ? روزه دارد و بعد از آن حتما بايد اپليكيشن خريداري شود.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.
————————————————–
آي بنزين

بعد از حل شدن مشكل نقشه به موضوع بعدي يعني “سوخت” مي رسيم. اپليكيشن آي بنزين به شما كمك مي كند تا به سادگي نزديك ترين پمپ بنزين را پيدا كنيد. با اجراي اپليكيشن كافي است به اينترنت متصل و GPS را فعال كنيد. بعد از يافتن مكان جغرافيايي شما، نزديك ترين جايگاه سوخت به شما نشان داده مي شود. همچنين با سوايپ از پايين به بالا ليست نزديك ترين جايگاه ها را مي توانيد مشاهده نماييد.

قابليت هاي كليدي اپليكيشن آي بنزين:

پوشش چندين شهر بزرگ ايران
مسيريابي
دريافت به روزرساني جايگاه هاي جديد

اپليكيشن آي بنزين علاوه بر تهران شهر هاي زيادي از جمله مشهد، تبريز، اصفهان، شيراز، بيرجند، زنجان، بوشهر و غيره را پشتيباني مي كند. ضمنا براي دسترسي به سرويس آي بنزين مي توانيد از وب سايت اين اپليكيشن هم استفاده كنيد.
—————————————————–
Foursquare


اپليكيشن فوراسكوئر كه پيش از اين قابليت Check-in يا اعلام حضور در محل را داشت، هم اكنون تنها به يافتن مكان هاي ثبت شده مي پردازد. با اين اپليكيشن شما به سادگي مي توانيد نزديك ترين كافه، رستوران، موزه، فروشگاه و هر محل ديگري كه در آن ثبت شده باشد را پيدا كنيد.

يكي از قابليت هاي مفيد اپليكيشن فوراسكوئر اين است كه شما مي توانيد پيشنهادات خود را به طور مثال در رابطه با سرويس دهي يك رستوران بنويسيد و همچنين نظرات ديگر كاربران را مشاهده كنيد.

خوشبختانه به لطف كاربران فعال ايراني اطلاعات بسيار زيادي از مكان هاي ديدني و پيشنهادات آنها در اين اپليكيشن وجود دارد.
———————————————————-

جهانگرد

اگر اهل مسافرت هاي خارج از كشور هستيد، حتما مي دانيد كه يادگيري زبان محلي آنها از واجبات اينگونه سفرها است. اما اگر توانايي يا زمان فراگيري كامل آن زبان را نداريد نگران نباشيد. چرا كه “جهانگرد” به كمك شما آمده است.

به وسيله اپليكيشن جهانگرد شما تمام عبارات و جملات مهم به زبان هاي گوناگون براي موقعيت هاي مختلف كه ممكن است با آنها مواجه شويد را در يك مكان جمع آوري كرده. به طور مثال جملات مناسب تاكسي، رستورات، احوال پرسي و غيره

اپليكيشن جهانگرد از زبان هاي زير پشتيباني مي كند:

انگليسي (لهجه آمريكايي و بريتانيايي)، عربي، آلماني، اسپانيايي (لهجه اسپانيا و آمريكاي جنوبي)، فرانسوي، هندي، ايتاليايي، ژاپني، كره‌اي، روسي، سوئدي، تايلندي، تركي استانبولي، چيني، پرتغالي (لهجه پرتغالي و برزيلي)، بلغاري، چك، دانماركي، يوناني، فنلاندي، مجار، هلندي، نروژي، لهستاني، اسلوانيايي و ويتنامي

اين اپليكيشن از تلفظ صوتي جملات هم پشتيباني مي كند اما فعال سازي آن مستلزم پرداخت هزينه است.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.


——————————————————–
چارترز

احتمالا با واژه “پرواز چارتر” آشنا باشيد. در غير اين صورت بايد بگوييم پرواز چارتر اصطلاحا به بليط اجاره شده توسط آژانس هاي مسافرتي است كه معمولا قيمت كمتري نسبت به بليط معمولي آن سفر دارد و در تورهاي لحظه آخر استفاده مي شود. وب سايت هاي زيادي اقدام به فروش اينگونه بليط ها مي كنند و جستجوي تمام آنها كار را كمي دشوار مي كند. اما اپليكيشن “چارترز” اين مشكل را حل كرده.

چارترز اپليكيشني است كه مستقيما با آژانس هاي مسافرتي بسياري قرارداد دارد و ارزانترين بليط هواپيما را براي شما مي يابد. شما به سادگي مي توانيد مقصد خود را جستجو كنيد. طبق اعلام سازنده در هر جستجو بيش از ???? پرواز رصد مي شود و هر بار ارزان ترين بليط موجود و آژانس فروشنده را به شما نشان مي دهد.

نحوه كار با اپليكيشن بسيار ساده است و كافي است بعد از باز كردن اپليكيشن مقصد، مبدا و روز را انتخاب كنيد. بعد از جستجو ليست ارزان ترين بليط ها را به همراه آژانس مسافرتي مربوطه را مشاهده خواهيد كرد. پس از مراجعه به وب سايت آن آژانس مي توانيد اقدام به تهيه بليط چارتر خود كنيد.
——————————————————-
Trivago


اگر اهل مسافرت هاي خارج از كشور هستيد بايد پيش از حركت به سمت مقصد هتل و محل اقامت خود را پيدا كرده باشيد. در اين راستا اپليكيشن Trivago به كمك شما خواهد آمد. اين اپليكيشن بيش از ???هزار هتل را در ديتابيس خود دارد و شما مي توانيد نزديك ترين هتل را با كمترين قيمت پيدا كنيد.

امكانات كليدي Trivago:

مقايسه قيمت ???هزار هتل از بالاي ??? سايت رزرواسيون
درج نظر و مطالعه نظرات ديگر كاربران
بيش از ?? ميليون عكس از هتل ها
جستجو بر اساس قيمت، كيفيت هتل، مكان و غيره
جستجوي هتل نزديك محل اقامت شما
نشان دادن محل جغرافيايي هتل بر روي نقشه
تماس با هتل از طريق اپليكيشن
جستجو با واحد هاي پولي مختلف

در حال حاضر بيش از ??ميليون نفر در سراسر دنيا از اين اپليكيشن استفاده مي كنند. شما هم مي توانيد نه تنها در هزينه خود، بلكه در زمان هم صرفه جويي كنيد.
—————————————————————-

اطراف من ( تهران )

اگر از مسافران (يا حتي ساكن) كلان شهر تهران باشيد قطعا به يك راهنما براي يافتن نزديك ترين اماكن اورژانسي، اداري و تفريحي نياز داريد. اپليكيشن اطراف من (تهران) به خوبي اين كار را براي شما انجام مي دهد.

اين اپليكيشن بدون نياز به اينترنت در يك ظاهر بسيار ساده عمل مي كند و شما به سادگي مي توانيد اماكني همچون بيمارستان ها، داروخانه ها، سينماها، دفاتر پستي و پليس +??، موزه ها و ايستگاه هاي مترو را پيدا كنيد. پس از يافتن مقصد دلخواه مي توانيد محل جغرافيايي آن را به روي نقشه مشاهده كنيد.

براي عملكرد بهتر اپليكيشن اطراف من (تهران) روشن بودن GPS دستگاه توصيه مي شود.
منبع : ديجياتو

دانلود فيلم Laila Majnu 2018

۲۹ بازديد

دانلود فيلم Laila Majnu 2018

y2r_z1.jpg

خلاصه داستان : ليلي و مجنون روايتگر زندگي دو جوان است كه عاشق يكديگر شده اند جايي كه لايا مهجو با مشكلات جوانان امروز مواجه است. زماني كه با خانواده هاي دشمن خود مقابله مي كند، داستان عاشقانه پرشور و زيبايي نيز اتفاق مي افتد و ...

معرفي فيلم در imdb :

Taking the leap out of the classic folklore, the story is set in today’s time in Kashmir where Laila Majnu have problems relevant to the youth of today. While dealing with their feuding families a passionate love story unravels.

اپنود