دوشنبه ۱۱ تیر ۰۳

چه كساني پشت بزرگ‌ترين سايت شرط ‌بندي ايران هستند؟

۵۱ بازديد

 

چه كساني پشت بزرگ‌ترين سايت شرط ‌بندي ايران هستند؟

كافي است چند دقيقه در اينستاگرام بگرديد تا چشمتان به انبوه تبليغات سايت‌هاي پيش‌بيني فوتبال برخورد كند يا در صفحات افراد مشهور كه خارج از ايران زندگي مي‌كنند و به اصطلاح شاخ اينستا محسوب مي‌شوند برويد و لينك ثبت‌نام در اين سايت‌ها را ببينيد.

به گزارش «تابناك» به نقل از روزنامه جوان، شايد تصور كنيد كه اين افراد هركدام سايت جداگانه‌اي براي خود تأسيس كرده‌اند و جداگانه كار مي‌كنند، ولي اين‌طور نيست. پشت‌پرده تمام اين سايت‌ها فقط يك نفر است كه حالا البته اوضاعش كمي قمر در عقرب شده است!

فرشيد ا. ش يك جوان تقريباً 30ساله و مؤسس يك سايت قمار است كه با تلاش فراوان توانست بسياري از افراد مشهور اينستاگرام را متقاعد كند كه نماينده او شوند و به هر كدام از اين افراد يك اسم جداگانه براي فعاليت داد، اما هيچ كدام از اين افراد حتي كوچك‌ترين نظارتي بر روند خريدها و برداشت‌هاي سايت خودشان هم ندارند. تمام اين مسائل و حتي پشتيباني سايت فقط زيرنظر فرشيد صورت مي‌گيرد و اين نماينده‌ها فقط بازيچه‌اي براي جذب مخاطب بيشتر هستند.

از وحيد تا بهادر، قربانيان فرشيد!

وحيد خ كه به خاطر مسائل اخلاقي در ايران محاكمه شده بود، از ايران به تركيه رفت و آنجا تبديل به يك شاخ مجازي شد! اين يعني يك طعمه جديد براي فرشيد! فرشيد به وحيد هم نمايندگي داد و يك سايت شرط‌بندي به اسم «پسر ايران» احداث شد، ولي تفاوت وحيد با ساير غلامان حلقه به گوش فرشيد اين بود كه وقتي فهميد آن‌ها با اين همه سود بادآورده بردهاي سنگين بسياري از قماربازها را پرداخت نمي‌كنند، دست به افشاگري زد و از فرشيد و پدرش اسم برد و به مخاطبانش تمام حقايق را گفت. ولي مافياي فرشيد هم ساكت ننشست، وحيد پيجش را از دست داد و هم براي مدتي ناپديد شد! نكته جالب اينكه وقتي بهادر يكي ديگر شاخ‌هاي اينستا هم كه نمايندگي داشت، مثل وحيد خزايي دست به افشاگري زد و او هم پيجش را از دست داد! بهادر يك ويس از پدر فرشيد منتشر كرد كه در آن ويس او را تهديد كرده و گفته بودند كه او را هم به سرنوشت وحيد خزايي دچار خواهند كرد! سايت هاي شرط بندي زيادي هستند و اكنون فعال هستند با نام هاي خارجي مثل كازينو بت فوروارد يا سايت كازينو آنلاين چيتا بت.

مافيايي كه بانك تأسيس كرد

فرشيد به حدي اين سايت‌هاي قمار و شرط‌بندي را گسترش داده است كه بالاي 200 نماينده براي سايتش جذب كرده كه بسياري از آن‌ها خواننده، شاخ مجازي و مدل هستند. او براي اينكه بسياري از قماربازان حتي درگير مسائل بانكي هم نباشند يك بانك مجازي به اسم «پارسي‌گرام» تأسيس كرده كه پول قماربازان را هم در اين بانك كه متعلق به خودش است، نگه مي‌دارد!

قماربازاني كه ببرند هم مي‌بازند

نكته جالب سايت‌هاي فرشيد اين است كه به دليل غيرقانوني بودن قمار در ايران كسي نمي‌تواند شكايت كند و همين مسئله هم باعث شده حتي افرادي كه در سايت‌هاي اين شخص مبالغ سنگين ببرند، حسابشان بدون دليل مسدود مي‌شود و حتي توان پيگيري هم ندارند؛ مدارك مستند بسياري از اين افراد نيز موجود است.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.